Firma » Reklama
Drugi plan Navigation Trends for Drivers
27 marca w warszawskim centrum biznesowym Adgar Plaza odbyła się druga edycja największej w Polsce konferencji poświęconej branży lokalizacyjno-nawigacyjnej Navigation Trends for Drivers. Tematyka spotkania skierowana była przede wszystkim do kierowców oraz osób zarządzających flotami samochodowymi. Na konferencji pojawiło się ponad 100 osób, które miały okazję wysłuchać wystąpień przedstawicieli firm takich jak: Orange, mobiParking, Panorama Firm, Keratronik, Coyote czy Imagis, a przy stoiskach wystawienniczych, porozmawiać o najnowszych produktach i usługach w branży. Częsta zmiana osób pojawiających się na scenie oraz wyświetlanych prezentacji, wymagała sprawnej organizacji technicznej. O wizualną i akustyczną stronę wydarzenia zadbała firma PG Promotion.
„Przygotowanie konferencji wymaga sprawnego działania wszystkich elementów, na które uczestnicy spotkania najczęściej nie zwracają uwagi. Nasza agencja zajęła się kompleksową obsługą techniczną wydarzenia - nagłośnieniem, oświetleniem, przygotowaniem sceny oraz zadbaliśmy o sprawny przebieg wydarzenia od strony techniczno-organizacyjnej”- powiedział Przemysław Grudziński, właściciel i dyrektor zarządzający PG Promotion.
PG Promotion to agencja marketingowo-eventowa, która zajmuje się świadczeniem profesjonalnych usług dla biznesu. Zakres działań jest bardzo szeroki. Obejmuje organizację profesjonalnych imprez firmowych, konferencji, wydarzeń specjalnych oraz opracowanie projektów i planów marketingowych.
| Nadesłał:
            ASCG PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)