Społeczeństwo » Społeczeństwo

„Drink with Pride”. Waterdrop świętuje Pride Month, wspierając działania na rzecz równości

„Drink with Pride”. Waterdrop świętuje Pride Month, wspierając działania na rzecz równości
Zobacz więcej zdjęć »
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box.

Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International i Queer Legal Futures. Austriacka marka podziela ich misję i wspiera nieustanne działania na rzecz walki z dyskryminacją społeczności LGBTQIA+ oraz promowania równości na całym świecie. 10 proc. ze sprzedaży każdej Butelki Rainbow zostanie przekazane na wsparcie organizacji LGBTQIA+.

Rainbow Bottle oraz Celebration Box na Miesiąc Dumy

Austriacka marka Waterdrop co roku świętuje Pride Month, wprowadzając limitowaną edycję tęczowych butelek. W 2023 roku była to kolekcja przy współpracy z Conchitą Wurst, w 2024 roku - szklana butelka z neoprenowym pokrowcem z motywem gradientowej tęczy. W tym roku Waterdrop Miesiąc Dumy celebruje pod hasłem „Drink with Pride" - dostępna jest butelka Rainbow z mlecznego, matowego szkła, z kolorowymi wzorami. W zestawie znajduje się także neoprenowy pokrowiec ochronny oraz dedykowana zakrętka z uchwytem ułatwiającym przenoszenie. Drugi produkt, powstały przy okazji Pride Month to Celebration Box - pudełko zawierające 25 rozpuszczalnych w wodzie kapsułek Microdrink.

Letnie edycje limitowane o smaku owoców leśnych i tropikalnych

Już 26 czerwca dostępne będą kolejne nowości - dwie nowe limitowane edycje Microdrinków. Pierwsza z nich to Wildberry Fushion o smaku czarnej porzeczki, jeżyny oraz maliny. Kolekcja nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Z kolei Paradise Fushion, o smaku pomarańczy i mango, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie. W kolekcjach dostępne są także kubki termiczne Explorer w kolorze malinowym, a także pastelowych odcieniach żółtym oraz fioletowym.

Ponad 28,8 mln uratowanych plastikowych butelek

Waterdrop dąży do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikiem poprzez promowanie zrównoważonych nawyków i eliminację jednorazowych butelek. Do tej pory działania austriackiej marki przyczyniły się do uratowania ponad 28,8 mln plastikowych butelek. Obecnie Waterdrop dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Marka wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Rocket Science Communications
http://

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »