Firma » Reklama
Domowe ciasto w świątecznej kampanii Palmy z Murzynkiem
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.
Emisję ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich zaplanowano w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film oraz TLC. Do kampanii prasowej wybrano tytuły poradnikowe i kobiece wydawnictw Bauer, Edipresse oraz Phoenix Press. W Internecie kampania odsłonowa zostanie zrealizowana w portalach o tematyce kulinarnej i lifestylowej, w serwisach Polskapresse, IDMnet, G+J, Edipresse, TVN Online oraz na platformie TVN Player (spot 15” oraz nowy kanał z mini serialem kulinarnym z margaryną Palmą w roli głównej), a także na platformie ipla.tv. Dodatkowe wsparcie promocyjne dla serialu kulinarnego „Miłość z piekarnika” zaplanowano na kanale YouTube.
Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreacje oraz zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|

Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)