Firma » Reklama
Dobre Łaciate
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wiosenno-letnia kampania telewizyjna pt "Dobre Łaciate" rozpocznie się w kwietniu 2009 roku i potrwa dwa miesiące.
Silna kampania wizerunkowa obejmie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN, stacje niszowe i regionalne.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Strategia komunikacji jest kontynuacją podjętych w 2008 roku działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki Łaciate na rynku i wygenerowanie założonych wyników sprzedażowych.
Nadesłał:
ap
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)