Kultura » Kultura
Do Teatru 6.piętro zawiezie Cię Polska Sieć Taxi
W ramach współpracy, taksówki Sawa Taxi oklejone zostaną materiałami reklamowymi Teatru 6.piętro. Reklama ta ma zachęcić mieszkańców Warszawy jak i całej Polski do odwiedzenia Teatru 6.piętro.
Współpraca z Sawa Taxi z pewnością pozwoli nam dotrzeć do większej liczby potencjalnych widzów, a jednocześnie zapewni naszym gościom komfortowy powrót do domu po obejrzeniu spektakli. Staramy się pracować z takimi partnerami, którzy tak jak my dbają o swoich klientów, oferując im wyższy poziom usług – komentuje Michał Żebrowski, dyrektor naczelny Teatru 6.piętro.
Promocja współpracy wspierana jest również przez serwis społecznościowy Facebook.com, na którym można m.in. wygrać darmowy bilet na spektakl, na który zawiezie i odwiezie zwycięzców taksówka Polskiej Sieci Taxi.
Cieszymy się bardzo, że możemy wspólnie z Teatrem 6.piętro przyczynić się do budowania większej świadomości kulturalnej stolicy. W związku z tym zaplanowaliśmy szereg wspólnych akcji i konkursów. - mówi Aneta Ogrodniczek, dyrektor generalny Polskiej Sieci Taxi. Chcemy pokazać Warszawie, a niedługo całej Polsce, że teatr jest dla każdego. Jako partner dołożymy wszelkich starań, aby frekwencja na spektaklach stale rosła, a goście Teatru będą mieli możliwość korzystania z usług profesjonalnej korporacji, która zrzesza obecnie 20 największych miast w Polsce – dodaje Aneta Ogrodniczek.
Więcej informacji oraz aktualny harmonogram spektakli rozgrywanych w Teatrze 6.piętro dostępny jest na stronie www.teatr6pietro.pl. Szczegółowe informacje o systemie Polska Sieć Taxi można znaleźć na stronie www.polskasiectaxi.pl.
| Nadesłał:
            klok | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)