Firma » Biznes
Divante przejmuje opiekę nad e-sklepem TOYA S.A.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach pierwszego etapu prac zespół Divante wykonał przegląd obecnych systemów wykorzystywanych przez klienta pod kątem bezpieczeństwa, wydajności i jakości kodu źródłowego. Następnie wprowadzono poprawki oraz zapewniono SLA dla aplikacji. Za gwarancję zachowania przyjętych parametrów obsługi sklepu internetowego odpowiada tzw. Grupa Uderzeniowa Divante, która w ciągu maksymalnie godziny reaguje na wszelkie problemy związane z aplikacją. Spółka z Grupy OEX wesprze klienta także w obszarze optymalizacji hostingu.
Divante posiada wieloletnie doświadczenie w przejmowaniu i migrowaniu technologii. W wypadku TOYA sprawa była o tyle prosta, że sklep stworzono na popularnej platformie sklepowej Magento - mówi Piotr Karwatka, wiceprezes zarządu Divante.
Przejęcie i utrzymanie internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA przez Divante pozwoliła zapewnić ciągłość i bezpieczeństwo biznesu. W  ramach usługi klient otrzymuje zarówno możliwość dalszego rozwoju aplikacji, jak i opcję korzystania z szerokich kompetencji zespołu spółki z Grupy OEX, w skład którego wchodzą m.in. webmasterzy, programiści, psychologowie i projektanci. 
Divante to godny zaufania partner, z interesującymi realizacjami w portfolio i zespołem profesjonalistów ze wszystkich obszarów dotyczących sklepów internetowych. Świetny kontakt, służenie radą i wsparciem, jak też wysokie kompetencje w zakresie platformy Magento to kolejne atuty firmy -  mówi Przemysław Wróbel, Specjalista E-commerce, TOYA S.A.
 
 Divante oferuje  migrację  serwisów e-commerce z dowolnego rozwiązania. Proces jest poprzedzany szczegółową analizą, sporządzeniem listy ryzyk, a następnie planu migracji. Całość kończy się testowaniem przeniesionych funkcji i danych. Cała operacja przebiega w sposób niezauważalny dla użytkowników końcowych.     
    	
| Nadesłał:
            OEX | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)