Rozrywka » Rozrywka
DISNEY JUNIOR PROMUJE 2. SEZON SERIALU „JAKE I PIRACI Z NIBYLANDII”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Przeczytaj również
Akcja promocyjna skierowana jest do najmłodszych widzów i ich rodziców. Działania 
obejmują dwa etapy – interaktywny projekt „Wyspa Jake’a” uruchomiony na stronie 
internetowej Disney Junior oraz pirackie konkursy w sklepach Smyk w całej Polsce, 
zaplanowane w dniach 6-7 października. Działania uzupełniają konkursy w telewizjach 
Vectra i N. Partnerami projektu są firmy Ameet, CD Projekt, Egmont, Kupiec, Mattel, 
Smyk, St. Majewski-Unipap i Trefl.
Pierwszy etap działań związanych z promocją 2. sezonu serialu „Jake i Piraci z Nibylandii” 
objął projekty interaktywne. Z początkiem września na stronach internetowych telewizji 
Vectra i N pojawiły się konkursy związane z przygodami trójki młodych piratów oraz 
kąciki z pirackimi zabawami dla najmłodszych. Akcję promowały spoty emitowane  
na kanałach obydwu operatorów kablowych. 17 września z okazji Światowego Dnia Pirata 
Disney Junior uruchomił także na stronie www.disneyjunior.pl  aplikację „Wyspa Jake’a”. 
Biorąc udział w zabawie dzieci mogą się przenieść w świat prawdziwych piratów – 
stworzyć własnego awatara i jego kryjówkę, wziąć udział w ciekawych zabawach i razem 
z bohaterami kreskówki odkrywać nowe lądy. 
Od 1 października promocja serialu zostanie rozszerzona o cykl konkursów  
w 20 wybranych sklepach Smyk w całej Polsce. Partnerem medialnym projektu jest 
dziennik Polska The Times. W dniach 1-4 października na łamach ośmiu regionalnych 
wydań dziennika pojawią się zapowiedzi akcji, odliczające dni do wielkiego finału.  
W piątek, 5 października czytelnicy znajdą w gazecie Polska The Times specjalny piracki 
dukat Jake’a. Każdy, kto w dniach 6-7 października przyjdzie z dukatem do jednego  
z wybranych sklepów Smyk, otrzyma piracką niespodziankę. Przez cały weekend  
na dzieci będą czekali prawdziwi piraci oraz specjalnie przygotowane animacje. Disney 
Junior wspólnie ze sklepami Smyk ma także niespodziankę dla rodziców - dukat, który 
uprawnia do odbioru nagrody, jest jednocześnie kuponem rabatowym na zabawki Fisher 
Price inspirowane serialem „Jake i Piraci z Nibylandii”.
Serial „Jake i Piraci z Nibylandii” opowiada o przygodach trójki młodych piratów, 
próbujących przechytrzyć kapitana Haka i jego towarzysza Swądka. Iza, Fajtek oraz 
stojący na czele załogi Jake opuszczają kryjówkę na Wyspie Piratów i wraz z papugą  
o imieniu Czachuś wypływają statkiem Łajbkiem na poszukiwanie zaginionych skarbów. 
Kapitan Hak jest gotowy zrobić wszystko, aby zdobyć łup jako pierwszy. Dlatego Jake 
będzie potrzebował pomocy swoich przyjaciół, aby ich przechytrzyć i odszukać skarb. 
Dzięki motywom pirackim, ciekawym bohaterom i wartkiej akcji pierwsza seria „Jake’a  
i Piratów z Nibylandii” szybko wspięła się na trzecie miejsce wśród seriali najchętniej 
oglądanych przez dzieci w wieku 2-7 lat.
Kontakt prasowy:
Marta Grant
PR Manager
The Walt Disney Company Polska
Marta.grant@disney.com 
Tel. +48 22 579 33 41
Dominika Socha                                         
PR Account Manager                                     
ConTrust
d.socha@contrust.pl 
Tel. 501 121 711                                                 
Informacje dodatkowe:
Disney Junior
Disney Junior to kanał dla przedszkolaków oraz ich rodzin, oferujący programy edukacyjne  
i tematyczne dla dzieci w wieku 2-7 lat. Ramówka Disney Junior zachęca rodziców do 
przeżywania wraz z dziećmi magii, muzyki, poruszających historii oraz głębszego poznawania 
dobrze im znanych oraz zupełnie nowych postaci Disneya. 
Disney Junior to mieszanka niebywałych opowieści, postaci uwielbianych przez dzieci  
oraz nauki, łącznie z takimi zagadnieniami jak podstawy matematyki, umiejętności językowe, 
zdrowe odżywianie i styl życia, interakcja społeczna czy rozwój emocjonalny. Disney Junior daje 
dzieciom prawdziwą radość dzieciństwa, zachęcając je do śmiechu, śpiewu, tańca, a przede 
wszystkim do zabawy. Do najpopularniejszych seriali Disney Junior należą: „Jake i Piraci  
z Nibylandii”, „Złota Rączka”, „Klinika dla pluszaków”, „Klub przyjaciół Myszki Miki” czy 
„Kubusiowe przygódki” oraz program „Art Attack”.    
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)