Technologie » Komputery
Czy zaplecze IT twojego e-commerce jest gotowe na ekspansję międzynarodową?
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Część z tych pieniędzy mogłaby trafić do polskich firm pod warunkiem, że zdecydują się one na szerszą skalę rozwijać sprzedaż online poza granicami kraju.
Podjęcie decyzji o wyjściu z lokalnego rynku za granicę jest trudne. Z  reguły towarzyszy temu obawa przed nieznanym, co dotyczy w równym  stopniu dużych, jak i małych firm. Warto jednak zdobyć się na ten krok,  aby zagwarantować rozwój własnego biznesu. Mniejsze firmy mogą do tego  celu wykorzystać branżowe lub horyzontalne platformy e-commerce (jak np.  Amazon, eBay, Aliexpress), za których pośrednictwem można szybko i  łatwo rozpocząć sprzedaż na świecie. Wiąże się z tym jednak zgoda na  znaczącą prowizję. Z tego względu dla większych graczy korzystniejszym  rozwiązaniem jest posiadanie własnej platformy e-commerce. Dlaczego  warto sprzedawać za pośrednictwem własnej platformy?
 Własna  jednolita platforma umożliwi nam łatwe zarządzanie treścią strony  internetowej w wielu różnych językach i transakcjami w różnych walutach,  z zachowaniem scentralizowanej bazy danych klientów oraz produktów, jak  również specyfiki poszczególnych rynków (uwarunkowań kulturowych,  cenowych, prawnych). Własna platforma pozwala też łatwo i elastycznie  integrować się z systemami zewnętrznymi wykorzystywanymi w firmie, a  także, jeśli zaistnieje taka potrzeba, z systemami IT partnerów  biznesowych.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/kraj/czy-zaplecze-it-twojego-e-commerce-jest-gotowe-na-ekspansje-miedzynarodowa.html
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)