Technologie » Telekomunikacja
Czy polska branża IT / Telecom jest gotowa na Seniorów?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nie ma w
ątpliwości, że Seniorzy to wyzwanie dla rynku produktów i usług. Duże wymagania, bezkompromisowość w wyborze produktów dostosowanych do potrzeb i dokładnie sprecyzowane oczekiwania, sprawiają, że dojrzały konsument wymusza dużą elastyczność w przygotowaniu ofert. Nikogo bowiem nie stać, na lekceważenie grupy o tak dużej sile nabywczej.   Do niedawna osoby w wieku 60+ postrzegane by
ły jako mało aktywne i nie zaangażowane  Jednym z g
 w życie społeczne. Ta sytuacja zmieniła się diametralnie odkąd powstały Uniwersytety Trzeciego Wieku i wszelkie instytucje czerpiące pełnymi garściami z doświadczenia i wiedzy Rodziców i Dziadków. O tym, jak duża jest chęć współtworzenia najbliższego otoczenia, świadczy ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się zajęcia na UTW w całej Polsce. Potwierdza to również ustanowienie roku 2012 rokiem Uniwersytetów Trzeciego Wieku, który został zainaugurowany 19 marca pod hasłem: „Innowacyjne Uniwersytety Trzeciego Wieku dla innowacyjnej gospodarki i społeczeństwa obywatelskiego”.  
łównych punktów programu Kongresu była gala Konkursu „Seniorzy w akcji. UTW dla społeczności”. Konkurs zorganizowało Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”  „Z ogromn
 w ramach programu „Uniwersytety Trzeciego Wieku” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Celem konkursu była promocja wolontariatu i dobrych praktyk wypracowanych przez Uniwersytety Trzeciego Wieku w ich działalności na rzecz lokalnych społeczności. 
ą przyjemnością ufundowaliśmy telefony emporiaTALKcomfort jako nagrody w tym konkursie. Program „Seniorzy w akcji” wpieramy od dwóch lat. Idea tego przedsięwzięcia jest nam wyjątkowo bliska, bo głównym jego celem jest minimalizacja społecznego wykluczenia osób starszych. Podstawowym przesłaniem naszej działalności jest ułatwianie kontaktów między ludźmi, a nie da się realizować tej misji bez łączenia pokoleń”. – mówi Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Generalny emporia Telecom w Polsce.   Obecnie cyfrowa przepa
ść zwiększa się i nie wynika to tylko z różnicy pokoleniowej, ale też  „Wszystkie telefony komórkowe emporia s ą łatwe w obsłudze, dzięki menu o intuicyjnej strukturze oraz funkcjom, które są dostępne poprzez boczne klawisze na obudowie telefonu. Współpracując z tą wyjątkową grupą konsumentów na co dzień, widzimy, jak się zmienia, a także czego potrzebuje. Podążając za ich oczekiwaniami, uruchomiliśmy sklep internetowy 
 z większego lub mniejszego doświadczenia w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych. Nowoczesne telefony komórkowe przytłaczają wiele osób, które poszukują łatwości obsługi zamiast wielofunkcyjności. Według przeprowadzonych badań od telefonów komórkowych oczekuje się prostoty — większość ludzi chce korzystać tylko z połączeń głosowych i SMS-ów. Dodatkowe funkcje, takie jak surfowanie po Internecie i wysyłanie wiadomości e-mail, są używane bardzo rzadko. Oprócz tego wiele osób chce używać telefonu komórkowego awaryjnie, traktując go jako pewnego rodzaju zabezpieczenie. 
www.emporiasklep.pl, w którym dostępne są wszystkie nasze telefony i akcesoria. – mówi Grzegorz Możdżyński.   Łatwość obsługi, bezpieczeństwo, ergonomia i łatwy dostęp do produktów, sprawiają, że emporia jest synonimem prostej i przystępnej komunikacji już w ponad 30 krajach.  Informacje o firmie emporia: 
Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w niemal 30 krajach.    Kontakt dla mediów   Anna Koper
 Account Executive
 
Agencja 21
 tel. +48 22 511 13 85
 E-mail:	anna.koper@agencja21.pl     
    	
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)