Firma » Biura
Czasy reklamy
Przeczytaj również
W każdym większym i mniejszym mieście jest targ. Jeśli nie funkcjonuje stale, od poniedziałku do piątku, to chociaż w wybrane dni tygodnia. Wówczas jak się okazuje pojawia się na nich mnóstwo ludzi, którzy cenią sobie taką formę robienia zakupów. Dlaczego? Otóż często powołują się na świeżość produktów, ich pochodzenie (przecież gdzie kupimy jajka od kur własnego chowu jak nie na targu), ale także na niskie ceny na przykład ubrań czy butów.
Zapewne znajdzie się ktoś, kto skrytykuje takie myślenie mówiąc, że tanie rzeczy szybko się niszczą, są gorszej jakości lub stanowią tak zwaną „masówkę”, czyli produkt dostępny wszędzie i dla każdego. Być może nie każdemu pasuje taka forma zakupów, ale faktycznie stoiska targowe mają wielką popularność. Dodatkową zaletą takiej formy sprzedaży jest kontakt z ludźmi, często są to długoletnie tradycje kupowania od tego samego sprzedawcy, co tworzy swoiste przyjaźnie i buduje zaufanie. Nie zapominajmy również o nigdzie indziej nie spotykanych elementach – na przykład stoisk z rękodziełem, które współcześnie bardzo często jest rozpowszechniane.
Jak widać nie musimy obawiać się konkurencji hipermarketów czy galerii handlowych, ponieważ targowiska mają pewnego rodzaju klimat, którego nie zastąpią inne formy dystrybucji.
Nadesłał:
l.nowak1815
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)