Gospodarka » Żywność
CZAS NA ROOIBOS – NAPAR O MAGICZNYCH WŁAŚCIWOŚCIACH PROSTO Z SERCA AFRYKI
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dziś smakiem napoju prosto z serca Afryki możemy cieszyć się, wybierając Rooibos marki Czas na Herbatę.
Wielka moc ukryta w małych listkach
Rooibos długo nie opuszczał Afryki. W Europie stał się popularny dopiero w latach 60.-tych ubiegłego stulecia po odkryciu jego leczniczych właściwości. Jest uprawiany na terenach, które są jego naturalnym środowiskiem wegetacji, dlatego też nie ma potrzeby wspomagania jego uprawy żadnymi sztucznymi nawozami, co oznacza, że nie znajdziemy w nim szkodliwych substancji chemicznych. Napar z czerwonokrzewu nie zawiera także kofeiny, dzięki czemu bez obaw mogą go pić dzieci i kobiety w ciąży. Grono miłośników napój ten zdobył także dzięki właściwościom odstresowującym – z powodzeniem można go pić jako zamiennik melisy. Jest także bardzo dobrym źródłem witamin i pierwiastków, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Napar z czerwonokrzewu przyjęło się nazywać herbatą, mimo że roślina ta z krzewem herbacianym nie ma nic wspólnego. Jej liście przypominają igły sosny. Zbiera się je latem, rozdrabnia, skrapia wodą i pozostawia na słońcu. Z tak przygotowanego suszu po zalaniu wodą otrzymujemy napój 
 w rubinowym kolorze, który charakteryzuje się łagodnym smakiem z wyczuwalną miodową nutą oraz brakiem typowej dla wielu gatunków herbat goryczki. Można go pić zarówno na gorąco (zalewając jedną łyżeczkę suszu wodą o temperaturze 95 °C i następnie parząc przez ok. 5 minut), jak i na zimno, a także z dodatkami, np. z miodem, trawą cytrynową, listkami mięty czy cukrem trzcinowym.   
Smaki lata
Afrykański specjał idealnie sprawdzi się podczas gorących letnich dni. Z tej okazji marka Czas na Herbatę przygotowała nowy produkt – Rooibos Chillout. Jest to mieszanka suszu czerwonokrzewu, soczystych truskawek, dodającej witalności lawendy oraz orzeźwiającej mięty. Nowa propozycja zaskakuje nie tylko wspaniałym smakiem, ale także czaruje beztroskim letnim zapachem.
    
    
    	
| Nadesłał:
            flypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)