Gospodarka » Żywność
Cross-promocja marek Cukier Królewski i Delecta
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Lato oraz wczesna jesień, to czas, kiedy w naszych kuchniach nieustannie coś się przeciera, gotuje lub smaży. Jesteśmy jednym z nielicznych narodów, które rozmiłowane są w… domowych przetworach. Aby zachęcić konsumentów do podtrzymywania tej tradycji, producenci Cukru Królewskiego i Dżemixu zorganizowali cross-promocję. Od teraz, aż do wyczerpania produktów, do zakupionych 3 opakowań Dżemixu 2:1 lub 3:1, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. To połączenie sił obu marek nie jest przypadkowe. Dzięki swoim żelująco-osładzającym właściwościom, Dżemix i biały Cukier Królewski doskonale uzupełniają się i umożliwiają przygotowanie przetworów w prosty sposób.
Nadesłał:
Open Media
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)