Technologie » Internet
Cross Digital Marketing 2017 już za tydzień
Organizatorem wydarzenia jest agencja interaktywna Mint Media. Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital - KnowledgeHub. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ przez IAB Polska.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona.
W trakcie wydarzenia zostaną omówione wyniki ankiety skierowanej do marketerów, którą można wypełnić na stronie goo.gl/0XkLp3
Cross Digital Marketing 2017
14 marca, wtorek, start o godz. 15.00
Digital Knowledge Village, Puławska 457, Warszawa
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)