Technologie » Telekomunikacja
CRM Magazine: Interactive Intelligence wyprzedza konkurencję
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Z perspektywy rozwiązań jest to najszersza oferta w branży" - tak podsumowała oprogramowanie Interactive Intelligence Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Interactive Intelligence wzmacnia swoją pozycję lidera, stale rozszerzając zakres zastosowań technologii centrum kontaktowego w firmie."
Nagrody CRM Magazine są przyznawane usługodawcom na podstawie ważonych kryteriów przez jury złożone z redaktorów magazynu oraz wybraną grupę analityków i konsultantów branżowych. Do kryteriów należą: reputacja w zakresie satysfakcji klienta; ocena wszechstronności funkcjonalnej produktu; oraz ocena kierunku rozwoju firmy.
„Nagroda CRM Magazine jest dla nas szczególnie znacząca, ponieważ najlepsze oceny uzyskaliśmy w kategorii satysfakcji klienta" - powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. - „Tworzenie produktów spełniających specyficzne potrzeby naszych klientów leży u podstaw wszystkiego, co robimy".
Interactive Intelligence oferuje wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, który eliminuje koszty i złożoność, jaką cechują się produkty wielopunktowe. Pakiet składa się z aplikacji do automatyzacji centrum kontaktowego, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych wdrażanych tradycyjnie albo w modelu usługowym.
Podsumowanie rankingu CRM Magazine wraz z ocenami poszczególnych firm można znaleźć na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/CRM-Magazine-Service-Leader-Award-2012.pdf.
| Nadesłał:
            Kinga | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)