Technologie » Komputery
Cooler Master – dla twórców zrobią wszystko
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celem akcji jest wsparcie utalentowanych osób, realizujących się w tak różnych dziedzinach jak tworzenie animacji 3D i poklatkowych, moddów, gier, podkręcania podzespołów w PC-cie czy komponowanie utworów muzycznych. Cooler Master chce zachęcić ich wszystkich do dzielenia się swoimi pasjami za pośrednictwem kanałów społecznościowych. W ten sposób artyści nie tylko będą mieli okazję do zawiązania nowych znajomości, ale także być może staną się inspiracją dla innych.
„Wierzymy, że każdy z nas odczuwa potrzebę twórczej ekspresji, czy to w pracy, czy tylko dla zabawy. Ważnym jest, by pokazać tym ludziom, jak bardzo szanujemy to, co robią” – przyznaje Raymen Wu, Global Marketing Director w firmie Cooler Master.
Prócz promowania w social media, producent zamierza dalej pomagać pasjonatom poprzez dostarczanie sprzętu, który ułatwi im rozwijanie talentu. Tak właśnie jest w przypadku Johna Huanga, twórcy epickich scen walk, tworzonych metodą animacji poklatkowej. By realizować swoje pomysły, John potrzebuje potężnego PC-ta, dlatego też często musi wymieniać podzespoły na nowsze i lepsze. Tu z pomocą przychodzi obudowa MasterCase Maker 5, ułatwiająca ciągłe zmiany sprzętu.
Inną osobą, która skorzystała na z walorów MasterCase Maker 5, jest Jyunwei Huang. On z kolei postanowił wyspecjalizować się w animacji 3D i prócz odpowiedniej obudowy, jego sprzęt potrzebuje także dobrego chłodzenia, jakie zapewnia MasterLiquid Pro 240. Praca Huanga wymaga również dostarczenia sporych zasobów mocy, stąd decyzja Jyunweia Master by zaopatrzyć się w zasilacz MasterWatt Maker 1200.
Więcej o kampanii „Power Your Passion” można dowiedzieć się m.in. ze strony http://maker.coolermaster.com/power-your-passion/
| Nadesłał:
            Entrymedia | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)