Firma » Biznes
Contact Center sp. z o.o. nadal liderem rankingu Book of Lists
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Już trzeci rok z rzędu Contact Center zajmuje  najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct  Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody  z marketingu bezpośredniego.  
„Utrzymanie pierwszej pozycji w rankingu to niewątpliwie  potwierdzenie wysokiej i stabilnej pozycji Contact Center na rynku  marketingu bezpośredniego. Bardzo nas cieszy, że zaangażowanie i  profesjonalizm z jakim podchodzimy do współpracy z klientami przynosi  uznanie w postaci wysokich miejsc w rankingach branżowych. Certyfikat  Book of Lists to nie jedyne wyróżnienie jakim w ostatnim czasie możemy  się poszczycić. Przypomnę chociażby nominację do rankingu Gazele Biznesu  publikowanego przez Puls Biznesu czy też wyróżnienie w Konkursie  Krajowy Lider Innowacji i Rozwoju. Te prestiżowe wyróżnienia to oprócz  nobilitacji również zobowiązanie aby jeszcze sprawniej i elastyczniej  sprostać oczekiwaniom naszych klientów i potencjalnych partnerów  biznesowych.” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z  o.o. 
Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na  polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w  formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej  prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu w Polsce. Rankingi  firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych  specyficznych dla danej branży wartościach. Listy zawierają informacje  na temat profilu działalności, klientów, dotychczasowy osiągnięć oraz  usług, które dana firma oferuje.
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.
Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz dominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu.
Więcej informacji: www.contactcenter.pl .
CONTACT CENTER [PRESS BOX]
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)