Społeczeństwo » Społeczeństwo
Contact Center - kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Odtąd Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze  Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy . Dzięki  temu alternatywnemu kanałowi kontaktu Klienci zyskali możliwość  telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o  wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane  teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy  kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.  
- Uruchomienie Contact Center to odpowiedź na sygnały i  sugestie otrzymywane od Klientów i zapewnienie przez Spółkę   profesjonalnej, sprawnej i kompleksowej obsługi. Nowoczesne Contact  Center, zapewniające łatwiejszy dostęp do informacji, jest jednym z  wielu przykładów proklienckich działań naszej Spółki – mówi Wiktor  Taszka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Wdrożenie tego systemu potraktowano w Spółce jako projekt priorytetowy. 
-  Contact Center jest dostępne dla ok. 5 milionów odbiorców energii  elektrycznej. Doradcy służą swoją pomocą od poniedziałku do piątku w  godzinach 800 – 1900 – informuje Marlena Skrzydłowska, Dyrektor  Departamentu Obsługi Klientów.
Z infolinii Contact Center i  porad konsultantów PGE Obrót S.A. mogą także skorzystać Klienci z tzw.  rynku krajowego, czyli z obszaru, na którym nie ma Biur Obsługi Klienta.
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525 
 
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)