Gospodarka » Narzędzia
Conrad rozdaje produkty do testowania!
Taką możliwość oferuje Conrad.pl, który przygotował dla swoich Klientów cykliczną możliwość testowania, a następnie otrzymania na własność produktów znajdujących się w ofercie sklepu.
Conrad.pl rozpoczął innowacyjny program testów skierowany do wszystkich fanów i entuzjastów techniki. Ma on na celu cykliczne wyłanianie testerów spośród użytkowników Forum Conrad i przekazywanie im produktów ze swojej oferty do testów. Po wykonaniu testów użytkownicy będą mogli zatrzymać je na własność.
Aby zostać testerem produktów Conrad.pl należy zarejestrować się na Forum Conrad (http://forum.conrad.pl). Następnie uzupełnić swój profil i wybrać spośród dostępnych w ankiecie produktów te, które chce się testować.
10 kwietnia zakończyła się pierwsza edycja programu, w której wyłoniono 10 testerów. Produkty, które pójdą pod lupę użytkowników to między innymi endoskop techniczny, domofon radiowy, radio internetowe oraz stacja lutownicza.
Obecnie trwa 2 edycja programu, w której do testowania zostanie przekazane 5 produktów marki Voltcraft, takich jak: higrometr z pomiarem temperatury, miernik cęgowy, luksomierz, skopometr oraz multimetr cyfrowy.
Celem projektu jest  zbudowanie platformy wymiany opinii i dyskusji nt. produktów, techniki oraz kontaktu ze sklepem. Strona forum.conrad.pl grupuje wszystkie aktywności w zakresie społeczności: testy produktów, forum opinii, fan page Facebook, kanał YouTube oraz blog.
Conrad Group to europejski lider w sprzedaży wysyłkowej elektroniki, techniki i technologii dla profesjonalistów, hobbystów i amatorów. Firma z 88 letnim doświadczeniem na rynku niemieckim, która w Polsce rozpoczęła własną działalność w połowie 2010 roku. Conrad.pl w ofercie posiada ponad 90 000 artykułów z różnych branż, między innymi: Dom i Ogród, Narzędzia, Komponenty, Baterie i zasilanie, Auto, Komputery i Biuro oraz Hobby.
Więcej informacji na temat Programu Tester Conrad: http://forum.conrad.pl/.
    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)