Technologie » Internet
Concordia została Ubezpieczeniowym Liderem Informatyki 2011
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tegoroczny konkurs o tytuł Lidera Informatyki Instytucji Finansowych miał szczególny wymiar, ponieważ była to jubileuszowa, dziesiąta edycja. Wpłynęła na nią rekordowa liczba zgłoszeń konkursowych, zarówno z instytucji ubezpieczeniowych, jak i banków. Gazeta Bankowa, organizator konkursu, wobec zwiększonej ilości zgłoszeń z instytucji ubezpieczeniowych, uznała, że czas, aby do „Bankowego Lidera Informatyki” dołączył „Ubezpieczeniowy Lider Informatyki”. Statuetkę i tytuł w tym roku Kapituła przyznała po raz pierwszy, i to właśnie Concordia Ubezpieczenia. Liderem Bankowym został Bank Handlowy w Warszawie.
Concordia do konkursu zgłosiła System Obsługi Sprzedaży Rubinet, program wsparcia sprzedaży wykorzystywany przez agentów i banki współpracujące z Concordia Ubezpieczenia. Jury doceniło Rubinet za wartości dla wszystkich stron: Klienta, Pośrednika, Partnera biznesowego. Autorzy ankiety podkreślali też przewagi konkurencyjne Rubinetu – od innych systemów wyróżnia go fakt, że każdy produkt ubezpieczeniowy może być sprzedawany przez integrację systemów z innymi Partnerami za pomocą usług internetowych (Web Service).
- Czujemy się niezwykle docenieni. Otrzymaliśmy w jubileuszowym, 15 roku funkcjonowania Concordia Ubezpieczenia na polskim rynku, nagrodę przyznawaną po raz pierwszy instytucjom ubezpieczeniowym. Jest to ważna tytuł, bo doceniający rozwiązanie informatyczne, nad którym pracowało tak wiele osób, którym dzisiaj chciałbym podziękować. Ułatwienie pracy pośrednikom, najnowsze technologie, a także strategia firmy nowoczesnej, działającej sprawnie w oparciu o rozwiązania on-line są głównymi kierunkami rozwoju naszej firmy na najbliższe lata – mówi Prezes Zarządu, Piotr Narloch.
Nagroda jest niewątpliwie elementem mobilizującym do dalszego rozwijania Rubinetu oraz prowadzenia prac nad wykorzystywaniem nowych technologii w celu usprawnienia pracy pośredników, którzy wypełniając polisę on-line są bardziej wiarygodni i profesjonalnie postrzegani przez Klientów.
Fot. Jarosław Brożek/Elite Studio.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)