Firma » Finanse
Concordia w gronie najbardziej przyjaznych ubezpieczycieli
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Concordia Polska TUW zajęła drugie miejsce wśród towarzystw majątkowych. Zwycięzcą zostało TUiR Allianz Polska, a trzecie miejsce przypadło TU Uniqa. Jury przyznało także dwa wyróżnienia dla Concordii Polska TUW i WTUŻiR Concordia Capital za prowadzenie otwartej komunikacji z rynkiem. Nagrody z rąk Macieja Goniszewskiego, redaktora naczelnego „Gazety Bankowej“ odebrał Piotr Narloch, prezes Concordii.
Konkurs „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa“ wyłania wśród ubezpieczycieli firmy, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszą jakość obsługi klientów w trakcie trwania ubezpieczenia, jak i podczas likwidacji szkody oraz wypłaty odszkodowania. Tegoroczna edycja odnosi się do okresu od 1 lipca 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i tak jak w poprzednim roku, została stworzona osobno dla towarzystw działu I (ubezpieczenia na życie) i działu II (pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe).
Nagroda „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa“ jest potwierdzeniem strategii rozwoju Concordii Ubezpieczenia, która stawia na jakość i solidność proponowanych przez siebie ubezpieczeń, a także likwidacji szkód. Zaś wyróżnienie dla firmy prowadzącej otwartą komunikację z rynkiem, to docenienie otwartości i jawności naszych działań w kontekście kontaktu z Klientami, mediami i rynkiem.
W tym roku to już kolejna nagroda przyznana Concordii Ubezpieczenia. Wcześniej za produkt Życie Plus otrzymała Najwyższą Jakość QI 2011, a także zajęła II miejsce w rankingu Rzeczpospolitej Na Najlepszą Instytucję Finansową 2010 roku w kategorii Ubezpieczeń Majątkowych.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)