Technologie » Komputery

Commvault wprowadza nowy, globalny program partnerski

Nowy program Partner Advantage oferuje Partnerom więcej zachęt finansowych, nowe źródła przychodów oraz możliwości szybszego osiągnięcia zysków

 

Firma Commvault, będąca cenionym liderem globalnego rynku oprogramowania biznesowego do zarządzania danymi w środowiskach chmurowych i lokalnych, poinformowała o wprowadzeniu nowego, globalnego programu dla partnerów. Sprawia on, że transakcje partnerów z firmą Commvault będą dla nich łatwiejsze i bardziej dochodowe. Jest to odważny krok naprzód w rozwoju strategii partnerskiej.

Commvault umożliwia swoim partnerom długotrwałą i opłacalną współpracę, dostarczając klientom najlepsze na rynku rozwiązania w zakresie zarządzania danymi. Nowe narzędzia i możliwości dostępne w programie Partner Advantage zostały stworzone, aby pomóc partnerom szybciej finalizować transakcje, zdobywać nowe źródła przychodów i stale zwiększać zyski z wdrożeń najlepszej na rynku platformy zarządzania danymi Commvault. 

Korzyści finansowe ze współpracy z firmą Commvault są jeszcze większe, a sam program — bardziej przejrzysty i zrozumiały. Partnerzy mają teraz dostęp do wyższych procentowo rabatów, bardziej opłacalnego i elastycznego programu premii rocznych, dodatkowych funduszy na rozwój działalności i usprawnionej procedury rejestracji transakcji.

„Rozmawiamy z naszymi partnerami i klientami i to właśnie w oparciu o ich opinie stworzyliśmy solidne podstawy sukcesu Commvault oraz ogólnoświatowej sieci partnerów firmy” — powiedział Riccardo Di Blasio, dyrektor ds. przychodów w firmie Commvault. „Naszym kluczowym celem jest ułatwienie współpracy partnerów z firmą Commvault i zwiększenie jej rentowności. Z zaangażowaniem realizujemy strategię rozwoju naszych partnerów, a ten program to najprostszy, najbardziej przejrzysty i najkorzystniejszy program dla partnerów w całej naszej historii”.

Usprawnienia wprowadzone programu partnerskiego stanowią najlepsze rozwiązania na rynku i wyraźnie potwierdzają zaangażowanie firmy Commvault w globalny ekosystem partnerów firmy. Typowy partner Commvault ze statusem MarketBuilder może zwiększyć swój zysk ze współpracy o średnio 2,5 razy w ujęciu rocznym. Typowy partner dystrybucyjny, który pomaga zawierać transakcje z nowymi klientami i zyskuje lojalność klientów lub zawiera wiele transakcji w ciągu roku partnerstwa, może zwiększyć poziom zysku ze współpracy o 1,65 razy w ujęciu rocznym.

Oprócz szeregu nowych zachęt finansowych firma Commvault ulepszyła obsługę partnerów dzięki ułatwieniu dostępu do szkoleń, narzędzi wspomagających sprzedaż i materiałów marketingowych, a także poprzez wsparcie w czasie rzeczywistym. Program został również wzbogacony o strukturę poziomową, uproszczoną procedurę składania ofert oraz łatwiejszą rejestrację i ochronę transakcji.

„Te usprawnienia programu to krok naprzód w naszej długotrwałej współpracy z Commvault oraz dostawcami rozwiązań, który przyniesie korzyści obu stronom” — powiedział Ben Klay, wiceprezes ds. sprzedaży z firmy Arrow Electronics’ Enterprise Computing Solutions Business. „W ocenie konkurencyjności oraz skutków biznesowych globalnego programu partnerskiego liczy się prostota oraz dostęp do systemów, narzędzi, szkoleń i zachęt finansowych, które przekonują dostawców naszych wspólnych rozwiązań i budują lojalność. Program Commvault jest strzałem w dziesiątkę we wszystkich kluczowych obszarach i z pewnością pomoże nam lepiej spełniać rosnące wymagania klientów w zakresie ochrony, odzyskiwania danych i zarządzania nimi”.

„Nie ulega wątpliwości, że firma Commvault w pełni wdrożyła strategię rozwoju partnerów. Jako jeden z głównych partnerów Commvault oraz jeden z największych dystrybutorów typu VAR w Ameryce Północnej, Sirius z zadowoleniem obserwuje kolejne znaczne inwestycje wspierające globalny ekosystem partnerów firmy” — powiedziała Deborah Bannworth, wiceprezes ds. współpracy strategicznej, sprzedaży wewnętrznej oraz sprzedaży usług serwisu i wsparcia technicznego w firmie Sirius Computer Solutions. „Na wysoce konkurencyjnym rynku bardzo istotne jest to, aby nasi partnerzy ewoluowali i dostosowywali się do nas, by móc wykorzystywać nowe możliwości. Commvault słucha opinii swoich partnerów, a nowy program firmy uwzględnia ich zaangażowane we współpracę, która pomaga klientom jak najlepiej wykorzystywać swoje dane”.

„Usprawnienia wprowadzone do programu to istotna i korzystna dla obu stron ewolucja naszej długoterminowej współpracy z Commvault w regionie EMEA” — powiedział Maurice Pastoor, dyrektor ds. operacyjnych w firmie DataManagement Professionals (DMP). „Prostota oraz dostęp do systemów, narzędzi, szkoleń i zachęt finansowych to kluczowe kryteria, które wykorzystujemy w ocenie strategicznej wartości relacji z naszymi dostawcami, a Commvault przewyższa nasze oczekiwania we wszystkich tych obszarach. Idąc dalej naprzód, będziemy bardzo dobrze przygotowani do spełniania rosnących oczekiwań naszych klientów w zakresie ochrony danych, ich odzyskiwania oraz hybrydowych rozwiązań chmurowych.

„Commvault po raz kolejny potwierdza swoje zaangażowanie w zapewnianie partnerom takim jak my programu, który jest zrozumiały, przynosi korzyści finansowe i pomaga nam szybciej dostarczać innowacyjne rozwiązania w zakresie zarządzania danymi, które pomagają naszym wspólnym klientom” — powiedział Damon Robertson, dyrektor zarządzający w firmie COOLSPIRIT. „Współpracujemy z Commvault od wielu lat, a te innowacyjne rozwiązania dla partnerów oznaczają, że możemy oferować naszym użytkownikom końcowym jeszcze większą wartość, najlepsze rozwiązania multicloud i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie”.

„Jesteśmy niezmiernie zadowoleni ze zmian i usprawnień wprowadzonych do programu Commvault Partner Advantage. Większa prostota i przejrzystość pomogą naszym partnerom handlowym uzyskać wyższą rentowność szybciej niż kiedykolwiek wcześniej” — powiedział Bijan Taleghani, dyrektor ds. marketingu produktów i rozwoju w firmie TIM AG mającej siedzibę w Wiesbaden w Niemczech. „Nasza długotrwała współpraca z firmą Commvault będzie teraz przynosić jeszcze więcej korzyści naszym klientom dzięki zwiększeniu możliwości partnerów w połączeniu z najlepszymi na rynku rozwiązaniami do zarządzania danymi i odzyskiwania danych w środowiskach wielochmurowych”.

Dostępność

Nowy program Partner Advantage obejmuje cztery ścieżki partnerstwa: dystrybutor, dostawca rozwiązań, globalny integrator systemów i alians oraz dostawca usług. Zaprezentowane dzisiaj usprawnienia są już dostępne i skupiają się na partnerach będących dystrybutorami i dostawcami rozwiązań Commvault. Usprawnienia dotyczące globalnych integratorów systemów i aliansów oraz dostawców usług zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kwitowski@sigma.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »