Technologie » Komputery
Comarch ECM w Hollywood
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celem projektu jest usprawnienie procesów Accounts Payable w centrach usługowych dzięki automatyzacji workflow oraz automatycznej ekstrakcji danych z dokumentów dzięki OCR, a także integracja z systemami ERP wykorzystywanymi przez Technicolor.
- Technicolor przekonała elastyczność naszego systemu, wizyty referencyjne, które zostały przeprowadzone u kilku naszych klientów, jak również działania i referencje Comarch na rynku francuskim. Comarch ECM pozwoli Technicolor na znaczne obniżenie kosztów. Według raportu IDC, 80% firm redukuje koszty poprzez wdrożenie rozwiązania ECM. Dla nas jest to kolejny bardzo ważny klient i dowód rozwoju Grupy Comarch w Europie Zachodniej i USA, co jest zgodne ze strategią naszej firmy - mówi Adam Beldzik, dyrektor Comarch ECM.
Technicolor jest światowym liderem rynku mediów i rozrywki, zatrudnia 14 tys. osób na całym świecie. W ramach swojej działalności firma współpracuje z tysiącami partnerów, wysyłając ponad milion faktur rocznie. W tym kontekście oraz po przeprowadzeniu wewnętrznej analizy zakup rozwiązania typu ECM okazał się strategiczną decyzją – podjęto ją w celu przyspieszenia oraz polepszenia procesowania tak ogromnej liczby dokumentów. Podczas przetargu były brane pod uwagę firmy z Francji i USA oraz z innych krajów. Po 10-miesięcznym okresie negocjacji Technicolor zdecydował się wybrać firmę Comarch ze względu na jakość proponowanego rozwiązania Comarch ECM, a także ze względu na elastyczność okazaną podczas rozmów.
Comarch ECM to narzędzie z obszaru Enterprise Content Management, które kompleksowo umożliwia kontrolę nad kapitałem informacyjnym przedsiębiorstwa zgromadzonym w dokumentach biznesowych. Comarch ECM dostarcza swoje rozwiązania firmom w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Francji. Klienci to m.in. Carrefour, Rossmann, Nestle Waters, Ahold, Pfeifer&Langen, SSP.
| Nadesłał:
            pawel.kozyra@comarch.pl | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)