Rozrywka » Rozrywka
Cointreau-wersyjne spotkanie z modą
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Marka Cointreau rozpoczęła cykl wyjątkowych spotkań w ramach ekskluzywnego, kobiecego klubu. Podczas premierowego wieczoru zaproszone blogerki modowe oraz kulinarne, przeniosły się w klimat Francji skąd pochodzi wyjątkowy pomarańczowy likier Cointreau. O paryskim stylu i szyku oraz najsłynniejszych projektantach mody m.in. Coco Chanel, Jean Paul Gaultier, czy Louis Vuitton opowiedziała prowadząca spotkanie, Ewelina Rydzyńska. Stylistka zaprezentowała najnowsze trendy oraz zdradziła, jak wyrazić strojem własny styl, zmysłowość oraz kobiecość.
Blogerki mogły się poczuć jak bohaterki popularnego serialu „Seks w wielkim mieście”, gdyż tego wieczoru marka Cointreau zdradziła przed nimi sekrety słynnego drinka Cosmopolitan. Barman odkrył również przed blogerami tajemnicę przepisu na niezwykle orzeźwiający drink – Cointreau Fizz. By stworzyć ten efektowny koktajl wystarczy jedynie limonka i woda gazowana. Dlatego właśnie Cointreau Fizz jest tak łatwy do odwożenia w domu i zaskoczenia gości wybornym napojem alkoholowym o lekkim smaku pomarańczy.
Rozmową o modzie, smaku i stylu przy koktajlach o słodko-gorzkiej nucie dojrzewających w południowym słońcu pomarańczy nie było końca. Spotkanie w stylu marki Cointreau pokazało, jak wiele łączy świat mody i kulinariów, a przede wszystkim kobiety, nawet o tak różnych pasjach.
| Nadesłał:
            atwcom | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)