Firma » Biznes
Coface z nową odsłoną reklamową on-line
Kampania promuje wszystkie usługi Coface - ubezpieczenie należności, faktoring, informację gospodarczą oraz windykację B2B. W kampanii położono nacisk na dotarcie do przedsiębiorców poprzez targetowanie kontekstowe (kluczowy jest kontekst pojawienia się reklam oraz ich odbiorca) oraz audience (skupienie się na wybranej grupie docelowej).
Reklamy Coface widoczne są we wszystkich ważnych portalach kategorii Biznes
- Finanse - Prawo m.in. onet.pl, tvn24.pl, tvn24bis.pl, rp.pl, wyborcza.biz, money.pl, wp.pl, biznes.pl, pb.pl, forbes.pl, forsal.pl. Zasięg kampanii został rozszerzony również o portale branżowe.
Kampania prowadzi na strony:
- Bez-ryzyka.pl/ubezpieczenie
- Bez-ryzyka.pl/faktoring
- Bez-ryzyka.pl/wywiadownia
- Bez-ryzyka.pl/windykacja
W nowej identyfikacji wizualnej promowana jest globalna obsługa i dostępność oferty. W reklamach wykorzystano zdjęcia pracowników Coface, rezygnując ze zdjęć statystów i modeli. Podkreśla to bliskość pracowników Coface z klientami na całym świecie.
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Anna A. GUZIK – T. +48 22 465 02 22, M. +48 509 467 531 – E. anna.guzik@coface.com
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)