Dom » Budownictwo
Clark Interprint – klon niepokorny
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Proponowany przez Interprint Clark zaskakuje dwoistością swojej natury. Łagodne, kremowe tło tego rysunku jest spokojne i kojące. Natomiast wyraźnie zaznaczone ciemniejsze elementy fałszywej twardzieli, stanowią mocny kontrast i wprowadzają siłę i sugestywność. To one grają pierwsze skrzypce w Clarku i są jego główną ozdobą. 
Obecna w Clarku fałszywa twardziel to cecha rzadko spotykana w naturalnych fornirach. Uważana niekiedy za wadę drewna, nie do końca jest rozumiana. Niektórzy uważają, że przyczyną jej powstania mogą być choroby lub pęknięcia umożliwiające wniknięcie powietrza wewnątrz pnia. Inni uznają, że jest to mechanizm obronny drzewa. Jakakolwiek jest prawdziwa przyczyna, fałszywa twardziel Clarka fascynuje, urzeka i hipnotyzuje. Wymykając się ze wszystkich ram, skupia na sobie całą uwagę.
W całej okazałości
Hasłem, które najpełniej oddaje niepospolite piękno dekoru Clark jest wyrazistość. Obok mebli, na których został zastosowany nie sposób przejść obojętnie. Bo Clark najpełniej i najlepiej prezentuje się nie na papierze czy meblowych płytach, ale na już gotowej formie komody, witryny czy szafy. Dopiero wówczas - w dużym formacie - mamy szansę zauważyć jego dynamizm i ekspresję, siłę kontrastu i grę kolorów. 
Wybierz swój kolor
Clark w ramach kolekcji Six Pack proponowany jest już drugi raz. Obecnie dostępny jest w dwóch podstawowych wersjach kolorystycznych - jaśniejszej i ciemniejszej. Poza tym, możliwe jest przygotowanie jego specjalnych wybarwień. Bo kolor w Clarku ma olbrzymie znacznie. Widać to doskonale na przykładach zestawień z różnymi barwami. W duecie z szarością Clark wydaje się być spokojny i zrównoważony, róż podkreśla jego ciemne elementy, zaś słoneczna żółć - jasne tło. Z kolei spokojny kremowy brąz nadaje mu miękkości i przytulności.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            Profundo PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)