Dom » Wnętrza
„Ciszej proszę!”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Szansę na poprawę akustyki wybranego pomieszczenia mają te szkoły, które do 30 maja br. włącznie prześlą wypełnione formularze wraz ze wskazanymi w regulaminie załącznikami.
Ciszej proszę! to nie tylko konkurs skierowany do szkół, ale również platforma edukacyjna mająca na celu poprawę warunków akustycznych w polskich szkołach oraz zwiększenie świadomości negatywnych skutków hałasu.
Za hałas w szkole odpowiadają nie tylko dzieci, ale również nieodpowiednie wykończenie pomieszczeń. Twarde powierzchnie oraz niekorzystna aranżacja klas lekcyjnych, sal sportowych czy świetlic i stołówek wzmacniają rozmowy uczniów i poziom hałasu, dekoncentrując dzieci oraz nauczycieli. Taka sytuacja wpływa również na proces edukacji i przyswajania materiału przez uczniów oraz stres związany z nauką.
Mając świadomość, jak istotne dla skutecznej nauki są warunki akustyczne, firma Ecophon wraz z partnerami zorganizowała konkurs adresowany do publicznych i niepublicznych szkół i przedszkoli. 30 laureatów, otrzyma materiały umożliwiające wykonanie adaptacji akustycznej wybranego pomieszczenia. Każdy z uczestników może zgłosić jedno pomieszczenie o powierzchni od 40 m2 do 100 m2, w którym akustyka wymaga poprawy. Mogą to być zarówno klasy lekcyjne, świetlice czy stołówki, jak i korytarze szkolne i małe sale gimnastyczne.
Zgłoszenia wraz z wypełnionym formularzem należy przesyłać do 30 maja br. na adres ciszejprosze@ecophon.com. Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na 3 czerwca 2014 roku.
Szczegóły na temat konkursu znajdują się pod adresem: www.ecophon.pl/ciszejprosze.
| Nadesłał:
            United PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)