Kultura » Kultura
CEWE Photo Award 2019
Ideą konkursu CEWE Photo Award jest wyłonienie najciekawszych fotografii, na których udało się uchwycić niezwykłe piękno otaczającego nas świata. Każdy uczestnik może przesłać aż 100 różnych zdjęć i takimi kadrami walczyć o nagrody – łączna pula przekracza 250 tysięcy euro. Gratyfikacjami za zwycięstwo w całym plebiscycie są:
· 1. wycieczka w dowolnie wybrane przez siebie miejsce,
· 2. voucher o wartości 1500 euro na fotoprodukty CEWE
· 3. tytuł CEWE Photo Award 2019.
Oprócz tego najlepsze prace zostaną zaprezentowane na stronie internetowej, więc swoje piękne kadry będzie można zaprezentować bardzo szerokiej publiczności. Co miesiąc przyznawane są też nagrody dla autorów 3 najciekawszych zdjęć – niezależnie od kategorii i kraju. To więc szansa zdobycia voucherów o wartości 100 euro na fotoprodukty CEWE.
Za wyłonienie najlepszych fotografii odpowiadać będzie wykwalifikowane jury, w którego skład wchodzą m.in. renomowani fotografowie oraz przedstawiciele CEWE. Na ogłoszenie laureata nagrody głównej trzeba jeszcze trochę poczekać, ale piękno świata warto chwytać aparatem już teraz – konkurs kończy się dopiero w 2019 roku, więc masz czas i swoją szansę.
Jeżeli są Państwo zainteresowani opublikowaniem powyższej notki wraz ze zdjęciem, prosimy o podpisanie jej wg autora, tytułu oraz nazwy konkursu.
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)