Dom » Budownictwo
Ceramika Paradyż Polskim Herkulesem budownictwa
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rada Programowa oraz redakcja magazynu „Builder” doceniła  Ceramikę Paradyż i Prezesa za dotychczasowe osiągnięcia i sukcesy  rynkowe, profesjonalizm, aktywność oraz pozycję na rynku budowlanym.  Ponadto powodem do przyznania nagrody Polskiego Herkulesa 2013 było  także efektywne zarządzanie firmą i nieustanne poszerzanie jej  potencjału, jak również udział w tworzeniu i kreowaniu na polskim rynku  innowacyjnych, designerskich rozwiązań dla budownictwa i architektury.  
Nagroda  stanie się nie tylko motywacją do utrzymania przez Grupę Paradyż  pozycji lidera w rynku krajowym w branży ceramicznej, ale przede  wszystkim da Spółce siłę i wytrwałość Herkulesa do zdobywania rynków  europejskich – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. 
Tytuł  i statuetka Polskiego Herkulesa Budownictwa przyznawane są firmom,  organizacjom i ich szefom za szczególne osiągnięcia i ugruntowaną  pozycję w branży budowlanej oraz osobom, które swoją dotychczasową  działalnością wywarły znaczący wpływ na rozwój polskiego budownictwa.
Zapraszamy także na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com .

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)