Moda » Obuwie
Caterpillar po raz drugi stawia na blogerów
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Po ubiegłorocznej, listopadowej kampanii Caterpillar kolejny raz zdecydował się na współpracę z blogerami. W nadchodzącym sezonie trzech będzie można zobaczyć na stronach katalogu produktowego, kierowanego do sklepów i partnerów biznesowych. Łukasz Podliński, Tomasz Kozak, znany jako Kozackie Nasienie oraz Łukasz Witek – True2Me zostali poproszeni o przygotowanie autorskich stylizacji i zdjęć.
– Zależało nam na różnorodności. Chcieliśmy pokazać inne style i osobowości, dlatego w katalogu pojawiło się trzech blogerów. Każdy z nich doskonale czuje markę, więc daliśmy im wolną rękę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ich pracy i nie wykluczamy wykorzystania tych zdjęć także w działaniach reklamowych – powiedziała Monika Balcerzak z Amersport Group, wyłącznego dystrybutora butów marki Caterpillar w Polsce.
Nowa kolekcja Caterpillar będzie dostępna w sklepach od połowy września. Informacje o marce można znaleźć na stronie www.catfootwear.pl

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)