Gospodarka » Bezpieczeństwo
CASIO, Tokio i tsunami
                W związku z tragicznymi wydarzeniami, jakie miały miejsce 11 marca 2011 roku, CASIO przekazało 10.000.000 jenów na pomoc poszkodowanym w Tokio. Tym samym, firma pragnie wyrazić smutek i współczucie wobec ogromnych strat ludzkich oraz zniszczeń, które dotknęły Japonię.
	
    
	
Przeczytaj również
W związku z tragicznymi wydarzeniami, jakie miały miejsce 11 marca 2011 roku, CASIO przekazało 10.000.000 jenów na pomoc poszkodowanym w Tokio. Tym samym, firma pragnie wyrazić smutek i współczucie wobec ogromnych strat ludzkich oraz zniszczeń, które dotknęły Japonię.
W katastrofie jaka nawiedziła 11 marca br. Japonię, wśród pracowników CASIO oraz osób podróżujących służbowo z oddziałów w Europie, nie odnotowano osób z poważnymi urazami ciała. Nadal podejmowane są jednak kroki, które pozwolą potwierdzić bezpieczeństwo pracowników i ich rodzin.
CASIO, składając wyrazy szczerego współczucia dla mieszkańców obszaru Tokio w Japonii (firma działa na terenie Tokio od 1946 roku) przekazało 10.000.000 jenów (około 350 000 zł) na pomoc poszkodowanym. Dodatkowo, będą zbierane datki od pracowników, a ich wkład zostanie uzupełniony przez dostosowany do tego program darów. Ponadto, firma w konsultacji z lokalnymi zespołami zadaniowymi, przekaże znaczną liczbę zegarków CASIO do wykorzystania w tymczasowych schroniskach i innych obiektach.
Wszyscy w CASIO wyrażają szczerą nadzieję na szybką odbudowę obszarów dotkniętych trzęsieniem ziemi.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            kowalka | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)