Rozrywka » Turystyka
Carlton Aspire – w kolorze czerwonego wina
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Enoturystyka, czyli podróże winnymi trasami, od lat prężnie się rozwija. Dla wielu to idealna opcja zwiedzania różnych miejsc. W trakcie podróży oprócz wizyty w winnicach i degustacji, można poznać tajniki procesu produkcji i, co bezcenne, spotkać wiele otwartych i wyjątkowych osób.
Na takiej trasie przyda się niezawodna walizka, najlepiej w intensywnym kolorze, żeby łatwo ją było odnaleźć na taśmie bagażowej. Model Aspire z najnowszej kolekcji marki Carlton to miękki i stylowy bagaż, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Walizkę bez dwóch zdań wyróżnia kolor. Pasjonatów szlachetnych winnych szczepów urzeknie jej subtelna, głęboka czerwień.
Model został wyposażony w system czterokołowy „TouchNGo”, umożliwiający lżejsze i sprawniejsze przesuwanie. Walizki z wytrzymałego poliestru 600D są dostępne trzech rozmiarach, ich pojemność można zwiększyć o 25%.
Sugerowana cena: walizka mała 299 PLN, średnia 329 PLN, duża 349 PLN.
Carlton to jeden z kluczowych światowych producentów walizek i akcesoriów podróżnych. Marka powstała w 1976 roku w Londynie i jest dostępna w ponad 60 krajach. Jej produkty są odzwierciedleniem brytyjskiego poczucia estetyki. Cechuje je wysoka jakość, odważna kolorystyka i oryginalne wzornictwo.
Wyłącznym dystrybutorem walizek marki Carlton na terenie Polski jest AmerSport Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.   
    
    	
| Nadesłał:
            Amersport | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)