Firma » Reklama
Car wrapping - co to jest?
Jest to po prostu forma reklamy polegająca na umieszczaniu na karoserii pojazdów naklejek reklamowych. Przedsiębiorcy wykorzystują go do oklejania nie tylko samochodów firmowych, ale także do rozpowszechniania swojej działalności na pojazdach komunikacji miejskiej.
Zalety car wrappingu
Oprócz tego, że taka reklama wygląda estetycznie i przykuwa wzrok, ma jeszcze jedną, właściwie najważniejszą, zaletę - może sama dotrzeć do klienta. Wykorzystanie samochodów firmowych, autobusów i tramwajów daje nam gwarancję, że nasz przekaz zauważy nadzwyczaj liczna grupa odbiorców rozsiana na dużym obszarze.
Oklejanie samochodów ma tylko jedną wadę. Jest skomplikowane i wymaga dużego doświadczenia - od czyszczenia karoserii, wypełniania ubytków, przez demontaż wystających elementów auta, aż po dokładne umieszczenie folii reklamowej. Jeśli nie czujemy się na siłach, aby podjąć się tego zadania, warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji reklamowej z Wrocławia. Specjaliści zadbają, aby logo firmy dobrze prezentowało się jako reklama mobilna.
Skuteczny car wrapping
Każdy właściciel firmy pragnie, aby jego reklama przyciągała intratnych klientów. Istnieją skuteczne sposoby na podniesienie efektywności car wrappingu.
Po pierwsze, warto polegać na sprawdzonych rozwiązaniach - jeśli logo firmy jest dobrze zaprojektowane i już nie raz się o tym przekonaliśmy, wykorzystajmy je także w reklamie mobilnej.
Po drugie, dobierzmy ciekawe, przyciągające wzrok kolory. Unikajmy jedynie przeładowania barwami i treściami. Najważniejsza jest przecież identyfikacja firmy - a do tego często wystarczy logo i chwytliwe hasło reklamowe.
Zobacz również : http://www.vizer.pl/oferta/reklama-na-pojazdach/
Nie ulega wątpliwości, że taki rodzaj reklamy jest jednym z najbardziej opłacalnych. Koszty ponosimy tylko raz - przy tworzeniu projektu graficznego oraz przy oklejaniu samochodu. Później korzystamy z niej właściwie za darmo, ponieważ kiedy pojazd się porusza, reklama rozpowszechnia się sama.
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)