Firma » Reklama
CAOgroup twórcą spotu NATA Aqua
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Scenariusz emitowanej animacji Flash'owej jest spójny z aktualną kampanią outdoorową, która nawiązuje do prehistorycznego pochodzenia wody i ewolucji człowieka.
Reklama wyświetlana jest przez telewizję regionalną TVP Gdańsk oraz w gdańskim kinie należącym do operatora kin wielosalowych Cinema City.
Zmiana nazwy, a także nowe logo, butelka i etykieta, to działania związane z odświeżeniem wizerunku marki NATA. Kreację skierowaną głównie do kobiet, wynikającą z koncepcji pozycjonowania oraz podstawową identyfikację wizualną, przygotowały inne trójmiejskie agencje reklamowe.
Nadesłał:
CAOgroup
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)