Firma » Bankowość
CABP nagrodzony za troskę o pracowników
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
PowerON to autorski program wymyślony przez Zespół Strategicznych Inicjatyw HR w CABP. Realizowany jest od kwietnia br. Jego głównym celem jest dostarczanie pracownikom wiedzy, umiejętności i inspiracji do zarządzania energią osobistą w taki sposób, aby mieli siły i zapał do realizacji wyzwań zawodowych i osobistych.
PowerON polega na wypracowywaniu nowych zasad pracy i wspieraniu pracowników w zmianie nawyków. W projekcie prowadzone są aktywności o charakterze rozwojowym, takie jak: audyt energii, szkolenia, platforma edukacyjna. Uczestnicy programu mogą też wziąć udział w aktywnościach związanych z aktywną regeneracją, jak: konkursy (np. Wakacje z Energią), warsztaty pasji (np. fotograficzne), wydarzenia (np. Power Wyzwanie Sportowe).
- Bardzo cieszymy z tego wyróżnienia. Jest ono dowodem na to, że idziemy w dobrym kierunku w zakresie budowania środowiska i kultury pracy, sprzyjającej pracownikom. Prawdziwą nagrodą jest jednak dla nas przede wszystkim aktywność pracowników i dobre przyjęcie działań prowadzonych w powerON – mówi Katarzyna Obuchowska z Zespół ds. Strategicznych Inicjatyw HR.
WellPower to pierwszy ogólnopolski konkurs, którego celem jest promowanie idei wellbeingu (czyli budowania dobrego samopoczucia pracowników) w organizacji oraz wyłonienie najlepszych praktyk w tym obszarze. Skierowany jest do małych, średnich i dużych firm, które w swoich strategiach zarządzania przedsiębiorstwem wdrażają działania mające na celu budowanie środowiska pracy dbającego o stan psychiczny i fizyczny pracownika.
Wyniki konkursu zostały ogłoszone w Warszawie podczas I konferencji „emPower HR. Był sobie człowiek. Rzecz o zaangażowaniu i równowadze w pracy”. PowerON banku CABP został wyróżniony w kategorii dużych firm. Główną nagrodę w tej samej kategorii otrzymał Europejski Fundusz Leasingowy – spółka należąca do grupy Credit Agricole.
| Nadesłał:
            prca | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)