Firma » Reklama
Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego, czyli słodko, łatwo i przyjemnie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W portfolio marki Cukier Królewski znajdują się jedyne na polskim rynku produkty, które dzięki wygodnym opakowaniom ułatwiają pracę amatorom kulinarnych przygód  i pozwalają ograniczyć konieczność używania wielu sprzętów kuchennych. Celem kampanii jest przedstawienie zalet korzystania z cukru pudru w młynku, cukru drobnego białego i trzcinowego w kartonie z zakrętką oraz idealnego do dekoracji świątecznych wypieków - cukru perlistego.   
Świąteczna kampania Cukru Królewskiego obejmuje lokowanie produktów w kąciku kulinarnym Dzień Dobry TVN (emisje grudniowe i styczniowe), reklamę i sponsoring w prasie konsumenckiej - „Tina”, Pani Domu”, „Gazeta Wyborcza – Palce Lizać” oraz w prasie branżowej. Działania wsparte będą kampanią PR w prasie i w Internecie.    
    	
| Nadesłał:
            Open Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)