Gospodarka » Żywność
Bohaterowie Gwiezdnych Wojen na etykietach produktów Żywiec Zdrój® dla dzieci
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Popularni bohaterowie zachęcają do dokonywania zdrowszych wyborów przy sklepowej półce. Produkty znalazły się w wybranych sklepach już pod koniec sierpnia br.
Woda powinna być nieodłącznym elementem zbilansowanej diety, szczególnie wśród dzieci. Niestety badania pokazują, że 50% dzieci w Polsce, w wieku od 4 do 6 lat, wypija jej znacznie mniej, niż zalecają eksperci[1]. Woda stanowi zaledwie jedną piątą spożywanych przez nich płynów[2], podczas gdy powinna być głównym źródłem nawodnienia. Początek roku szkolnego to dobra okazja do przypomnienia naszym pociechom o prawidłowych nawykach żywieniowych i zachęceniu ich do picia wody. Pomogą w tym bohaterowie kultowej sagi filmowej Gwiezdne Wojny, którzy pojawili się na etykietach butelek niegazowanej wody Żywiec Zdrój® dla dzieci. Już pod koniec sierpnia Rey, Chewbacca, C-3PO i inne postacie z serii zagościli na butelkach o pojemności 330 ml i 500 ml, zachęcając dzieci do regularnego sięgania po wodę. Produkty pod marką Żywiec Zdrój® to woda źródlana, która jest polecana przez Instytut Matki i Dziecka nawet dla niemowląt. Dodatkowo, poręczne opakowanie sprawia, że butelka doskonale sprawdzi się podczas codziennych aktywności dziecka np. w trakcie szkolnych zajęć.
Marka Żywiec Zdrój® konsekwentnie rozszerza portfolio o nowe, atrakcyjne dla dzieci produkty, co stanowi odzwierciedlenie dotychczasowego zaangażowania marki na rzecz kształtowania właściwych nawyków żywieniowych.
Nową serię Żywiec Zdrój® dla dzieci można znaleźć na sklepowej półce od sierpnia do listopada br. w wybranych punktach sprzedaży. Kampania promocyjna obejmować będzie działania reklamowe prowadzone w telewizji oraz Internecie na wybranych kanałach tematycznych skierowanych do dzieci.
[1] Iglesia i wsp.. Całkowita podaż płynów u dzieci i młodzieży: przekrojowe badania w 13 krajach na całym świecie. Eur J Nutr 2015; doi:10.1007/s00394-015-0946-6
[2] Guelinckx i wsp. Spożycie wody i napojów u dzieci i młodzieży w 13 krajach. Eur J Nutr 2015; doi:10.1007/s00394-015-0955-5
| Nadesłał:
            MonikaMSL | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)