Zdrowie » Uroda
Bogata kolekcja zapachów włoskiej marki Il Profvmo w Perfumeriach Quality Missala
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Poszerzenie oferty Perfumerii Quality o włoską markę Il Profvmo ucieszy wielbicieli perfumiarstwa w najlepszym, klasycznym wydaniu. Kreacje autorstwa Silvany Casoli, założycielki marki, to powrót do tradycyjnych, bogatych i złożonych zapachów, które na skórze układają się wyjątkowo i niepowtarzalnie. Jednocześnie jednak marka oferuje bardzo nowatorski pomysł noszenia kilku zapachów jednocześnie. W ten sposób każdy skomponować może swój własny, indywidualny zapach, który w idealnej harmonii ze skórą stworzy unikatowy, zapachowy ślad.
Kolekcja Il Profvmo dostępna w Perfumeriach Quality to obecnie 13 zapachów. Siedem pięknych kompozycji tworzy linię klasyczną, sześć kolejnych to zapachy linii Osmo. To właśnie one, zgodnie z intencją Silvany Casoli, stanowią bazę kompozycji własnego, indywidualnego zapachu.
Najbardziej znanym zapachem linii klasycznej jest Chocolat. To zapach historyczny, ponieważ od niego w roku 1997 rozpoczęła się historia marki Il Profvmo. Apetyczna, aromatyczna kompozycja doczekała się twórczego rozwinięcia w dwóch kolejnych czekoladowych zapachach: romantycznej i uwodzicielskiej Chocolat Bambola oraz pikantnym zapachu Chocolat Amère. Linię klasyczną uzupełniają inspirowane bezkresem oceanów Aria di Mare oraz niebem, wiatrem i morzem Pioggia Salata, a także dwa piękne, aromatyczne kompozycje Aventure i Touaregh.
W linii Osmo Silvana Casoli uchwyciła piękno i niepowtarzalność aromatów imbiru (Ginger), piżma (Musk Bleu), paczuli (Patchouli Noir) i kwiatu bambusa (Fleur de Bambù), a także tak oryginalnych zapachów, jak czarny goździk (Black Dianthus) czy konopie (Cannabis).
Wszystkie zapachy (wody perfumowane) we flakonach o pojemności 100 ml lub 50 ml są już dostępne w Perfumeriach Quality Missala w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu i Opolu.
Nadesłał:
Perfumeria Quality Missala
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)