Technologie » Telekomunikacja
Bo liczy się nie tylko wnętrze – czyli co nas kręci w smartfonach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Sprzedaż smartfonów rośnie w szybkim tempie. Z analiz firmy Gartner wynika, że w drugim kwartale 2013 roku na świecie sprzedano aż 225 milionów inteligentnych komórek. Prognozuje się, że do końca roku w ręce użytkowników trafi łącznie 1,8 miliarda telefonów komórkowych.
Po smartfony chętnie sięgają także Polacy – posiada je już ponad 31 procent rodaków[1]. Oczekiwania użytkowników względem telefonów w ogóle, a inteligentnych komórek przede wszystkim, dynamicznie się zmieniają. Obok parametrów takich, jak czas pracy na baterii, szybkość czy ilość pamięci, zwracają oni uwagę na wygląd smartfonów oraz to, czy wpisują się w ich indywidualny styl.
„Podejmując decyzję o zakupie klienci zwracają uwagę zarówno na specyfikację techniczną, jak i wygląd smartfona. Coraz częściej zdarza się, że wydajny procesor lub dodatkowe gigabajty pamięci stawiane są na równi z estetyką i jakością wykonania, kolorem obudowy, smukłością czy wagą telefonu” – mówi Dariusz Marnic z Huawei.
Odpowiadając na potrzeby klientów, producenci prześcigają się w projektowaniu smartfonów, które łączyłyby w sobie atrakcyjny wygląd z równie atrakcyjnym wnętrzem. Telefon, poza swoją tradycyjną funkcją użytkową, stał się ważnym elementem podkreślającym styl właściciela.
Przykładem smartfona, którego projektanci położyli duży nacisk na finezyjny, elegancki i nowoczesny design, jest choćby Huawei Ascend P6. Ten smukły smartfon ma zaledwie 6,18 mm grubości i waży jedynie 120 gramów. Obudowę telefonu wykonano ze szczotkowanego aluminium z naturalnie zaokrągloną podstawą. W atrakcyjnej obudowie zamknięto równie atrakcyjne wnętrze. Pracujący na platformie Android 4.2.2. smartfon wyposażono w czterordzeniowy procesor 1.5 GHz, wydajną baterię i 4.7-calowy wyświetlacz LCD HD z technologią in-cell, który wraz z rozwiązaniem MagicTouch pozwala na korzystanie z telefonu nawet w rękawiczkach.
[1] Badanie TNS
| Nadesłał:
            Mondaypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)