Technologie » Internet
Bluerank dla czołówki niemieckich portali
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
To już kolejny serwis z pierwszej trójki serwisów ogłoszeniowych w Niemczech, przy którym mamy okazję pracować - mówi Maciej Gałecki, CEO agencji Bluerank. Wcześniej była to kompleksowa obsługa SEO dla Quoka.de, obecnie optymalizujemy i pozycjonujemy kolejny portal ogłoszeniowy - markt.de, należący do największych i najpopularniejszych niemieckich serwisów tego typu.
Duża liczba odwiedzin to jedna z kluczowych zalet portalu ogłoszeniowego. Zdajemy sobie sprawę z ogromnego potencjału, jaki mają w Niemczech darmowe ogłoszenia drobne (Kleinanzeigen), niemniej jednak są one wciąż stosunkowo rzadko umieszczane w Internecie (na przykład w porównaniu do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Francji). Misją markt.de jest więc szybki wzrost liczby użytkowników - podkreślają przedstawiciele portalu.
Głównym założeniem projektu jest zwiększenie na stronach markt.de ruchu organicznego (tj. pochodzącego z wyszukiwarek internetowych). W tym celu prowadzone są działania optymalizacyjne w ramach samego portalu, a także zewnętrzne działania SEO, które wspomagają budowanie popularności serwisu w Sieci oraz intensyfikują jego obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania. Bluerank pracuje nad optymalnym rozwijaniem treści markt.de i modyfikacją kodu HTML dla poprawienia indeksacji stron.
Współpraca pomiędzy Bluerank a markt.de została nawiązana wraz z początkiem roku. Po trzech miesiącach trwania projektu można już zauważyć pierwsze sukcesy. Ruch na stronach markt.de pochodzący z Google wzrósł o 65% - mówi Jacek Tkaczuk, SEO Specialist Bluerank. I - co warto podkreślić - są to wyniki dotyczące wyłącznie tych zapytań, które nie odnoszą się bezpośrednio do marki. Udało się również dwukrotnie zwiększyć liczbę indeksowanych przez Google stron markt.de, na których publikowane są ogłoszenia, a wynik ten ciągle rośnie. Widzimy ogromny potencjał dla dalszego wzrostu - potwierdza Sang-Woo Pai, CEO markt.de. Będziemy pracować nad tym, by internetowe ogłoszenia docierały zarówno do niemieckich domów, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw.
Polską agencję SEO, jako głównego wykonawcę projektu, wybrano na podstawie referencji uzyskanych od jej klientów z branży e-commerce (m.in. z Niemiec i USA). Doceniono nasze doświadczenie i sukces realizowanych przez Bluerank działań SEO dla Quoka.de - podkreśla Maciej Gałecki. Cieszy nas, że mamy kolejną możliwość by współtworzyć dobry wizerunek polskiej branży SEO na świecie.
http://www.bluerank.pl
http://www.markt.de
http://bluerank.blogspot.com/2010/03/seo-jak-to-robia-duze-serwisy.html
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
markt.de - jeden z wiodących wielobranżowych portali ogłoszeniowych w niemieckim Internecie. Na jego stronach internauci znajdują każdego dnia 2 mln ogłoszeń („kupię", „sprzedam", „zamienię", „zatrudnię"...). Założony w 2005 roku portal pozwolił przenieść koncepcję ogłoszeń drobnych do Internetu: kupujący i sprzedający spotykają się w Internecie, a transakcje finalizują lokalnie. Jako niezależne przedsięwzięcie markt.de jest częścią sieci ogłoszeń markt.gruppe GmbH & Co. KG, stowarzyszenia grup wydawniczych Georg von Holtzbrinck, Dr Ippen i WAZ Mediengruppe, do którego należy ponad 45 wydawnictw oraz ponad 150 tytułów gazet, cieszących się uznaniem 15 mln czytelników.

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)