Firma » Reklama
BizTrendy dla Call2Action
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- To dla nas wyjątkowe podsumowanie roku. POS TV, która jest stosunkowo nową formą marketingu w Polsce, od kilku lat z sukcesem rozwija się w Europie Zachodniej. Telewizja w miejscu sprzedaży daje wiele możliwości dotarcia do konsumenta. Śledzimy trendy na świecie i korygujemy nasze działania o nowinki z branży, dlatego ta nagroda wyjątkowo nas cieszy - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
W kategori POS tytuł trafił również do Adsystem, ATS Display oraz Willson&Brown. Call2Action wśród nagrodzonych jest jedyną firmą zapewniającą systemem POS TV.
BizTrendy rozdano również w czterech innych kategoriach: artykuły promocyjne, Eventy/miejsca i po raz pierwszy Out-of-home.
Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją. Dzięki GERONIMO Multimedia - własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc.
Nadesłał:
ap
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)