Gospodarka » Żywność
Bilety do JuraParków w salonikach Kolportera
Specjalnie na sezon wakacyjny właściciel sieci JuraParków – Stowarzyszenie Delta oraz koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem, przygotował wyjątkową promocję. Klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew lub Lipton i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków. Wartość każdego biletu to ok. 70 zł, a JuraParki w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim oferują szereg atrakcji – nie tylko dla najmłodszych.
Malowniczo położony Bałtowski Kompleks Turystyczny to największy obiekt rozrywkowy w Polsce i wizytówka województwa świętokrzyskiego. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli stanąć oko w oko z ponad 100 naturalnej wielkości wiernymi modelami dinozaurów, a w Prehistorycznym Oceanarium z ogromnymi gadami zamieszkującymi niegdyś podwodne głębiny. Bilet upoważnia do nieograniczonego korzystania z urządzeń w Parku Rozrywki, przejażdżek rollercoasterem, otwiera wrota do uwielbianej przez dzieci Wioski Czarownic Sabatówka i Kina Emocji Cinema 5D.
Z kolei w Solcu Kujawskim ścieżka dydaktyczna JuraParku prowadzi przez ogród botaniczny, w którym obok roślin rodzimych podziwiać można „żywe skamieniałości”, a także rośliny niespotykane na co dzień w naszym kraju. Otrzymany w ramach promocji bilet, pozwoli też zajrzeć w oczy gigantycznym makietom owadów i korzystać do woli z urządzeń Parku Rozrywki.
Pasjonującą podróż do świata sprzed milionów lat zapewnia też najmłodszy park tematyczny – w Krasiejowie koło Opola. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli zobaczyć ponad 200 modeli prawie 70 gatunków mezozoicznych gadów i płazów, a dzięki Kapsule Czasu przemierzającej 300-metrowy tunel udać się w podróż przez miliardy lat istnienia Wszechświata.
| Nadesłał:
            Biuro Prasowe - Kolporter | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)