Gospodarka » Żywność
Białowieski Zdrój - woda z najczystszego regionu Polski
To  zdecydowanie wyróżnia markę Białowieski Zdrój na rynku, na którym  większość wód deklaruje pochodzenie z gór.   
„To marka, która jest łącznikiem pomiędzy człowiekiem, a światem  przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo ważna dla przyrody, jak  dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię, regeneruje i wycisza.  Białowieski Zdrój zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. Woda  ta daje nam kontakt z naturą, moment obcowania z przyrodą. Pozwala nam  dostroić się do jej tempa.” – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager  Hoop Polska. 
Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne  opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody,  prostej formy i elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący  symbol ochrony i oczyszczenia, jak również bogactwa i różnorodności przyrody. 
Woda  dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5l,  można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na  polskim rynku pojemności  0,75l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla  konsumenta w bardzo atrakcyjnej cenie. 
Wprowadzeniu wody na  rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe – większość z  nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku  ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/bialowieskizdroj  oraz strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl . Poza tym przewidziano działania z zakresu ATL oraz ambient.

Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)