Firma » Biznes
Baumit pomaga w organizacji warsztatu architektonicznego „Rewitalizacja przez przywracanie”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Warsztaty architektoniczne rozpoczęła pogawędka o tym, co to jest rewitalizacja. Następnie dzieci brały udział w zabawie: „Jakim zabytkiem chciałbyś być?" i wybrały obiekt, z którym najbardziej się utożsamiają. Kolejne architektoniczne zadanie polegało na wykonaniu projektu remontu elewacji jednej z jeżyckich kamienic. Po przygotowaniu projektów i szybkim posiłku regeneracyjnym, 5 zespołów przystąpiło do pracy. Farbami udostępnionymi przez firmę Baumit, odmalowano 5 makiet kamienic. Uczestnicy warsztatu zaskoczyli organizatorów precyzją wykonania i niezwykle dużym zaangażowaniem w prace plastyczne. Z kolei kolorowy efekt końcowy wzbudził powszechne zadowolenie.
Warsztaty odbywają się w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej pod tytułem: „REWITALIZACJA W BUDOWIE - TWORZYMY ZRĘBY REWITALIZACJI W POLSCE" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Organizatorzy spotkania chcieli przybliżyć dzieciom ideę renowacji zabytkowych obiektów w ich okolicy, a także poprzez zabawę zachęcić najmłodszych do dbania o estetykę naszego otoczenia. 
„Program Rewitalizacji społecznej, w ramach którego prowadzone były warsztaty „Rewitalizacja przez przywracanie" idealnie wpisuje się także w działalność naszej firmy. Każdego dnia dostarczamy bowiem na place budowy produkty renowacyjne, które przywracają dawny blask zabytkowym obiektom. Dzieci, które miały okazję spotkać się z architektami i pod ich opieką wykonać makiety kamienic, dowiedziały się, co nieco o odnawianiu budynków, a także mogły zaprezentować swoją wizję rewitalizacji zabytkowych obiektów" - podsumowuje Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.
www.baumit.com      
    	
| Nadesłał:
            GutPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)