Firma » Biznes
Basic 2014- nowa kolekcja pościeli Andropolu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Projektantki spółki stale szukają nowych inspiracji, wykorzystując nowe technologie.
- Rozwój technik druku cyfrowego pozwala na dużą swobodę i daje nieskończone możliwości tworzenia i komponowania wzorów – mówi Ewa Wrażeń, kierownik działu wzornictwa Andropolu. – Z tą myślą tworzyłyśmy tę kolekcję.
Basic 2014 łączy w sobie dwa modne nurty. Pierwszy inspirowany jest w dużej mierze naturą: tu dominują kolorowe kwiaty, motywy roślinne, wzbogacone sylwetkami owadów i ptaków.
- Kwiatowe wzory są wszechobecne, bardzo obfite, tworzące barwne ogrody z całą ich niezwykłością - mówi Ewa Wrażeń.- A wszystko to przedstawione jest z dużą swoboda środków wyrazu: wzory mogą być malowane, rysowane, powielane i zwielokrotniane. Motywy w tym nurcie gęsto pokrywają tkaninę przywodząc na myśl impresjonistyczne obrazy, pełne światła i kolorów.
Te lekkie i ciepłe koloryzacje równoważy „męski” nurt Basic 2014.
- Na drugim biegunie mamy geometryczne wzory, paski przełamane nowymi kolorami – wyciszonymi i bardziej mrocznymi – dodaje Ewa Wrażeń. – To alternatywa dla tych, którym opatrzyła się różnorodność i bogactwo dotychczasowego asortymentu i kolejny trend nie tylko w kolekcjach pościeli. Nas jako projektantki cieszą takie wszechstronne możliwość kreowania wzorów, bo jest to punkt wyjścia do kolejnej kolekcji.
Pościel z kolekcji Basic 2014 w rozmiarze 160-200 cm jest już w sprzedaży w sklepach internetowych spółki: www.andropol.eu, www.e-sweethome.com.pl oraz w sklepach firmowych Sweet Home w Białymstoku, Andrychowie i w Łodzi.
| Nadesłał:
            Masz-Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)