Technologie » Komputery
Badanie Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji – takie m.in. informacje wynikają z najnowszego międzynarodowego badania Salesforce.
Usługi finansowe obecnie przeżywają kryzys lojalności klientów. Dotyczy  to zarówno banków, towarzystw ubezpieczeniowych, jak i firm  inwestycyjnych. Według badań, skuteczną receptą na zahamowanie odpływu  klientów i pozyskiwanie nowych może być wdrażanie strategii  marketingowych ukierunkowanych na doskonalenie obsługi klienta. 
  Obecnie czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze usług  finansowych jest efektywne zarządzanie doświadczeniami klientów  (customer experience) i umiejętne prowadzenie ich przez wszystkie etapy  współpracy z firmą (customer journey). Dla instytucji finansowych  oznacza to konieczność posiadania technologii, która nie tylko uczy się,  ale też prognozuje i rekomenduje konkretne działania ukierunkowane na  oczekiwania pojedynczych klientów i wspiera spójną komunikację we  wszystkich punktach styku klientów z firmą. Dla firm prawdziwym  wyzwaniem jest tworzenie inteligentnych, spersonalizowanych usług.
  Jednak sama technologia nie wystarczy, aby być konkurencyjnym.  Konieczna jest również współpraca między wszystkimi jednostkami  biznesowymi w firmie. W sektorze finansowym jest to o tyle trudne  wyzwanie, że branża wykazuje wysoki stopień przeciwdziałania ryzyku,  więc pomimo dobrych intencji zarządzających, departamenty prawne w  firmach mogą wstrzymywać transformację organizacji.  
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/badanie_salesforce_obsluga_klienta_decyduje_o_tempie_rozwoju_w_sektorze_finansowym.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)