Gospodarka » Żywność
BAĆ-POL i "Piotr i Paweł" liderami koalicji handlowej polskich firm
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Aby tworzyć  dla polskich sklepów możliwość skutecznego i efektywnego biznesowo  konkurowania o względy konsumenta na coraz trudniejszym rynku, główni  akcjonariusze firm „BAĆ-POL” oraz „Piotr i Paweł”, podjęli rozmowy i  działania zmierzające do poszukiwania wspólnych rozwiązań.   
Komplementarność tych dwóch dużych firm, ich aktualna pozycja  oraz potencjały sprawiają, że ich alians strategiczny może przynieść  naprawdę znamienne efekty synergiczne w wielu obszarach funkcjonowania  obu podmiotów.
- Mamy świadomość, że aby być dobrze przygotowanym  na najsilniejszą konkurencję musimy tworzyć skalę. Analiza strategiczna  pokazała, że rynki docelowe obu firmy są komplementarne, co oznacza, że  tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały, co rodzi dla  naszych obu firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie  praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń – nadmienia Leszek Bać.
Pierwszym  wspólnym przedsięwzięciem będzie wprowadzenie na rynek, w segmencie  ekonomicznym, produktów pod nową i wspólną marką. Nowy brand będzie w  sobie łączył zarówno bardzo konkurencyjne ceny, jak i dobrą jakość i  jednocześnie nowoczesny wizerunek. Nowa marka będzie prowadzona w ramach  ich wspólnej inicjatywy kapitałowej „Grupa Handlowa PL Plus”. 
Początkowo  pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci  blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej  PL Plus. Cały czas trwają rozmowy o poszerzenie dostępności tej marki o  kolejne polskie podmioty. Sprzedaż tych produktów może stanowić  doskonały wstęp do zacieśnienia współpracy, realizacji wspólnych  przedsięwzięć kapitałowych nie tylko dla firm założycieli, ale również  dla innych mniejszych sieci. Takie są dokładnie intencje założycieli.
-  Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak  konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. 
Na  bazie tej nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy  nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo  pożądaną przez naszych klientów – dodaje Piotr Woś.
Obaj Prezesi  zgodnie deklarują, że są otwarci na rozszerzenie ich koalicji i rozwój  zakresu współpracy. Ustalili, że produkty wspólnej marki własnej to  uwertura do kolejnych wspólnych zamierzeń. Mają już plany, które  zamierzają konsekwentnie realizować, a dzięki ich efektom chcą wzmacniać  swoje firmy. Wierzą, że owocem tej współpracy może być integracja  kilkuset/kilku tysięcy polskich sklepów – lokalnych liderów –, które  dzięki tej koalicji zapewnią sobie trwałe i niezwykle mocne podstawy do  skutecznego konkurowania z każdym konkurentem.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ    INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A.  (PRESS    BOX)     
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)