Motoryzacja » Samochody
Awarie Polaków na majówce

- Tegoroczna majówka była naprawdę bardzo długa. Wystarczyło  wziąć 3 dni urlopu aby wypoczywać 9 dni (28.04.- 6.05.). Przełożyło się  to na ilość telefonów z prośbą o pomoc, które odebrali pracownicy  Centrum Operacyjnego. Porównując majówkę do okresu 14.04.-22.04. można  zauważyć, że Polacy postanowili wyjechać z kraju i odpoczywali przede  wszystkim w Europie. Na terenie Polski nastąpił spadek wezwań assistance  drogowego o 25 proc.  – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 
Assistance drogowe potrzebne przy awariach 
Dominującą  przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego od kierowców korzystających z  usług pomocowych poza granicami Polski była awaria samochodu (76 proc.,  wzrost 
o 45 p.p.), kolejną wypadek (13 proc., wzrost o 127 p.p.).  Kierowcy korzystający z usług Mondial Assistance przeważnie dzwonili z  zapotrzebowaniem na holowanie. Było to 44 proc. (wzrost o 45 p.p.)  wszystkich zgłoszeń. Na kolejnej pozycji były prośby o samochód  zastępczy – 10 proc. (wzrost o 23.p.p.), a następnie interwencje  związane z naprawą samochodu na miejscu – 6 proc. (wzrost o 40 p.p.).
- W  przypadku kierowców korzystających z usług Mondial Assistance na  terenie Polski również przeważały powiadomienia związane z awarią  samochodu (74 proc., spadek 
o 20 p.p.). Kolejną przyczynę telefonów z  prośbą o pomoc stanowił wypadek (21 proc., spadek o 40  p.p.).  Najczęściej organizowaliśmy holowanie samochodu (70 proc., spadek o 8   p.p.), następnie samochód zastępczy (30 proc., spadek o 35 p.p.) oraz  naprawę na miejscu (18 proc., wzrost o 1  p.p.). Największe  zapotrzebowanie na usługi pomocowe poza granicami Polski pochodziło z  Niemiec (32 proc.), Austrii oraz Włoch (po 9 proc.), Francji (8 proc.), a  także z Chorwacji i Czech (po 7 proc.) – dodaje Piotr Ruszowski.  
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 10 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
www.mondial-assistance.pl
Mondial Assistance
press box
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)