Firma » Praca
Awans w TEQUILA
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kościelska związana jest z działem Client Service agencji. Jako Account Manager odpowiada za obsługę marki Żubr, w tym m.in. kwestie budżetowe oraz współpracę z zespołami agencji odpowiedzialnymi za strategię, kreację i produkcję. Nadzoruje także pracę młodszych stażem pracowników. Awans Sylwii Kościelskiej jest wynikiem rozwoju jej umiejętności, a także sukcesów w realizacji dotychczasowych aktywności dla marki Żubr.
Kościelska związana jest z agencją TEQUILA od 2008 roku. Wcześniej pracowała u operatora telefonii komórkowej Polkomtel S.A. jako Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Detalicznej w Dziale Sprzedaży i Marketingu. Jest absolwentką Zarządzania na Politechnice Poznańskiej. Jej pasją jest muzyka 
 i fotografia.  
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska S.A., Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)