Rozrywka » Rozrywka
Avans: finał Wielkiego Klikania na ringu bokserskim z Dominiką "Wodzianką"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Jako to możliwe?  Odpowiedź można znaleźć w specjalnej relacji z finału krążącej już po  internecie. Sieć Avans zakończyła tym samym pierwszą odsłonę konkursu  Wielkie Klikanie, w którym nagrodą główną były darmowe zakupy w 2 minuty  w sklepie internetowym www.avans.pl .   
Sieć Avans zorganizowała finał konkursu Wielkie Klikanie na  profesjonalnym ringu bokserskim. Pięciu zawodników wyłonionych spośród  setki tysięcy zgłoszonych do udziału w konkursie starło się w finałowych  rozgrywkach, walcząc o nagrodę główną – 2 minuty zakupów zupełnie za  darmo. Pełen emocji finał zorganizowany został w konwencji walk  bokserskich. Pełnowymiarowy ring wstawiono do prawdziwego przedwojennego  basenu w jednym z popularnych warszawskich klubów, a gwiazdą na ringu  była sama Dominika Zasiewska znana szerzej jako „Wodzianka”. Każda z  emocjonujących dwuminutowych rund kończyła się odpadnięciem z gry  najsłabszego zawodnika. Najwięcej emocji wzbudziła jednak runda finałowa  – zawodnicy przez ponad minutę szli łeb w łeb. Zwycięzcą rundy  finałowej, tym samym całego konkursu Wielkie Klikanie, został Adam Śliwa  – dwudziestolatek ze śląskiego Skrzyszowa. 
Emocje i świetną  zabawę, które towarzyszyły finałowemu starciu sieć Avans pokazuje w  kilkuminutowym filmie, który znaleźć można już w internecie: http://www.avans.pl/konkurs,b-781 . 
To  film, którego nie można przegapić. Intrygująca sceneria, niesamowici i  pełni energii zawodnicy oraz obecność gwiazdy - Dominiki „Wodzianki”  Zasiewskiej,  są  gwarancją dobrej zabawy i show na najwyższym poziomie.  Pełen emocji Wielki Finał oraz relacja filmowa, jaką udało nam się  nakręcić, to doskonałe zwieńczenie Wielkiego Klikania. –  mówi Artur  Herod, Dyrektor marki Avans – Jak cały czas podkreślaliśmy - wyjątkowość  Wielkiego Klikania polegała na tym, że zabawa trwała przez cały czas,  nie tylko podczas finału. Wszyscy mogli sprawdzić ile są w stanie kupić w  2 minuty oraz trenować w celu osiągnięcia lepszego wyniku za pomocą  specjalnego trybu konkursowego naszego sklepu. Ta funkcjonalność  cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że  zanotowaliśmy ponad 5 mln „treningowych” koszyków zakupowych!  
Wielkie Klikanie,  czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo, to akcja zorganizowana przez  sieć Avans w celu promocji zakupów przez internet. W konkursie wziął  udział każdy, kto zarejestrował się na stronie www.avans.pl,  odpowiedział na krótkie pytanie oraz spróbował swoich sił w szybkich  zakupach. W Wielkim Finale spotkali się autorzy pięciu odpowiedzi, które  zdaniem komisji konkursowej najbardziej zasługiwały na nagrodę.  Wielkiemu Klikaniu towarzyszyła telewizyjna kampania reklamowa z  udziałem Michała Wiśniewskiego oraz szeroko zakrojone działania  promocyjne w internecie. 
W związku z tym, że Wielkie Klikanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem – kontynuujemy akcję w nowej odsłonie. Na stronie www.avans.pl  można już teraz rejestrować się w konkursie „Klikaj i wygrywaj z firmą  Samsung”. Nowe zasady i ciekawa konstrukcja gwarantują duże emocje oraz   świetną zabawę. Zachęcamy wszystkich do rejestrowania się i próbowania  swoich sił w nowym konkursie Avans. – dodaje Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds.  sprzedaży internetowej 
  
 
 
  

 
  
  
  
  
  
 
AVANS to ogólnopolska sieć ponad 190 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl.
AVANS
więcej informacji - PRESS BOX
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)