Technologie » Komputery
Automatyzacja zarządzania jakością Call Center
Obecne systemy zarządzania  jakością to zaawansowane narzędzia, których funkcjonalności pozwalają na  monitoring i analizę interakcji z klientami we wszystkich kanałach  komunikacji, wykorzystanie tych informacji do poznawania trendów,  poprawy efektywności pracy konsultantów, minimalizacji ryzyka czy  oszustw czy wreszcie optymalizacji obslugi klienta.
Firmy inwestują duże kwoty w działalność operacyjną contact center. Nic  dziwnego, że priorytetem staje się skuteczne działanie we wszystkich  aspektach zarzadzania centrum kontaktowym. 
 Z punktu widzenia  managera priorytetem jest stopień efektywności wprowadzonych procesów  mierzony stosunkiem poniesionych nakładów do spodziewanych efektów. Do  najważniejszych procesów zaliczamy te związane z poziomem zadowolenia  klienta, na które składa się szybkość obsługi, rozwiązanie problemu w  pierwszym kontakcie i ogólna satysfakcja z przeprowadzonej rozmowy. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.magazynit.pl/rynek-it/automatyzacja-zarzadzania-jakoscia-call-center.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)